Itt vagyok

Nem Disneyland; de a Disney otthon elindításával házaink a legboldogabb helyek lesznek a Földön.

Valahányszor a Disney új filmet ad ki, a világ sikoltozik örömében, a gyerekek és a felnőttek egyetértésben! Képzeld el a tanulással kapcsolatos elfojthatatlan eufóriánkat. A Disney piacra dobta első lakberendezési márkáját, a Disney Home-t. A márka nemcsak arra összpontosít, hogy a gyermekszobákat a lakóhely legboldogabb helyévé tegyék, hanem a Disney-őrült felnőttekre is figyelmet fordítanak csábító dekorelemekkel, egyedi bútorokkal és dizájner darabokkal. Így a virágzó, 682 milliárd dolláros lakberendezési ipar megduplázza számát, miután a Disney Home ebédet ezen a héten Európában, majd a globális megjelenést követően. Ez az otthonokba való betörés mindennel feldobja szerény lakhelyét a szőnyegektől, tapétáktól és kiegészítőktől kezdve a Disney Home esernyő alatt.

Disney 2

A Surface Mag rámutatott a Disney meglepő betörésére a lakberendezési iparban. Kijelentették, hogy a globális kassza 21 milliárd dollárt hozott tavaly, szemben a 682 milliárd dolláros dekoriparral. El kell ismerni, hogy a filmipar még mindig a világjárvány utáni helyreállítási szakaszban van. Ehhez képest a lakberendezési tér sokkal nagyobb sugárút. A Disney célja, hogy bemutasson egy „terjedt” licencelt termékcsaládot, amely vonzó minden jövedelmű vásárló számára. „Mivel otthonaink fontosabbak, mint valaha, egy új lakberendezési márkát szerettünk volna bemutatni, amely az ikonikus Disney történetmesélést viszi be a mindennapi életterekbe” – mondta a cég a Dezeennek.. „Az eredmény a Disney Home.” Liz Shortreed, a Disney kategória alelnöke megosztotta: „Minnie Mouse pöttyöstől a Millennium Falcon merész vonalaiig a Disney Home termékeket átgondoltan úgy tervezték meg, hogy a szórakozást a funkcionalitásba helyezzük.”

Disney 3

A Fast Company rávilágított arra is, hogy az ügyfelek milyen eltérő hatókört és árakat várhatnak a különböző kiskereskedőktől. A bevezetéskor a legolcsóbb termékek a Wayfair 17 dolláros háttérképei lesznek; a legköltségesebb Leblon Delienne popszobrász 277 dolláros aranyfülű Mickey egér figurái lesznek, amelyek a Selfridges-ben kaphatók. A Disney Home már fent van az Instagramon , hat bejegyzéssel, amelyekből bepillantást nyerhetünk, hogy mitől lesz zsúfolásig otthonunk hamarosan. Bemutató videójukizgalmas bepillantást ad abba, hogy a Disney otthonok mivel fogják színesíteni otthonainkat. Alig várjuk, hogy a Star Wars témájú étkészlettel díszített asztalnál vacsorázhassunk, majd az ágyon csattanunk Miki egér díszdobozokkal és párnákkal. A Disney Home már a hét elején elindult az Egyesült Királyságban és Európában, az Egyesült Államokban pedig 2022 végén.

Forrás: Luxurylanches.com