Hogyan lehet egy remekül kinéző Ferrarit még jobbá tenni? Hozzáadsz egy nőt! Ezt a gondolatot szem előtt tartva nyugodtan kijelenthetjük, hogy Kínában egyre szebbek a Ferrarik. A gyors autók iránt vonzódó nők a Távol-Keleten megváltoztatták a számok játékát, és minden ötödik olasz sportautó vásárlójává váltak. Különösen Kína vált a világ legnagyobb piacává az olasz sportautógyártó számára, köszönhetően a szebbik nem körében való népszerűségének.

A világ más részein a Ferrarik 95 százalékát férfiak vásárolják, míg Kínában ez az arány 80 százalékra csökken. A pekingi autószalonon a Ferrari főnöke, Amedeo Felisa azt mondta: “A Ferrari-vásárlók átlagéletkora Kínában 10 évvel fiatalabb, mint Európa többi részén. Kínában pedig rengeteg nő van, akik keményen vezetik a vállalkozást. Van pénzük, és megengedhetik maguknak, hogy Ferrarit vegyenek.” Hozzátette: “Ez egy kellemes meglepetés volt számunkra, nem számítottunk ekkora sikerre, de Kína egy új és növekvő piac. Amikor az emberek jól teljesítenek, akkor szeretnének némi jutalmat. Egyértelmű, hogy sok nő szeretne egy Ferrarit.”

A Bloomberg szerint a kontinentális Kína, Hongkong és Tajvan a Ferrari eladásainak 12%-át adta tavaly, közel 1600 autóval. A kínai vásárlók számára a luxusvásárlás a norma, de a trend már nem csak a táskákra és cipőkre korlátozódik. Egyértelmű, hogy a milliárdosnőnek van pénze arra, hogy stílusosan mutogassa magát. Ha már a vásárlásnál tartunk, Kína olyannyira vonzó a márkák számára világszerte, hogy még a londoni Harrods ikonikus áruház is megnyitja első privát tagsági klubját Sanghajban, hogy kiszolgálja az őrült, gazdag ázsiaiakat. Talán még arról is hallani fogunk, hogy a Ferrari új zászlóshajója nyílik Sanghajban a hölgyek számára.
Forrás: luxurylaunches.com