Kim Kardashiannak nagyobb kalapot kell vennie, mert a tollak folyamatosan szaporodnak. A szupersikeres Skims mögött álló vállalkozó mostantól a Marc Jacobs új arca. Kardashian arcának közeli felvétele egy lenyűgöző teasert készített, amelyet az amerikai tervező Instagram-fiókján mutattak be. Első kampányát a luxusmárkával Tyrone Lebon filmrendező forgatta, a stílust pedig Alastair McKimm kreatív igazgató készítette.

Miközben a világ még mindig a teljes kampány megjelenésére vár, a netezők egyértelművé tették álláspontjukat, és ez egyelőre nem Kim javára szól. Néhány rajongó egyértelműen csalódottságának adott hangot, amikor Kardashian arcát Marc Jacobs felirattal díszítve látta. ‘Mi történt a többi modellel? MIÉRT KIM mindenre?’ – kérdezte az egyik, míg egy másik azt írta: ‘Nagyon szeretem Marc Jacobsot…ez fáj nekem !!!’. Egy harmadik felhasználó így siránkozott: ‘Még mindig??? Nem léphetnénk már tovább?? Annyira unalmas újra és újra ugyanazokat az arcokat látni’.

Azt hiszem, ez a ‘túl sok mindenből nem jó dolog’ esete, Kim Kardashian pedig alapvetően mindenütt jelen van, még inkább a közösségi médiában. A rajongók nagyobb elvárásokat támasztanak a népszerű márkával szemben, amely korábban olyan divatikonokkal dolgozott együtt, mint Paris Hilton, Winona Ryder, Pamela Anderson és Nicki Minaj.
Forrás: luxurylaunches.com