Hordozható, interaktív fal jelent meg a rendezvényes piacon, ahol a grafikák egyetlen érintésre kelnek életre, és ahol a márkák üzenetei egészen új dimenzióban jelennek meg. A Living Wall a XXI. század újragondolt kommunikációs felülete, amely egy kicsit minden érinteni és nyomkodni szerető ember szívét megdobogtatja.
A mai ingergazdag környezetben nincs könnyű dolga a márkáknak, ha izgalmas aktivitással szeretnének eseményeiken előállni, látogatóikat pedig sablonmentes környezettel és élményekkel szórakoztatni. Néhány hónapja azonban egy új megoldás jelent meg a rendezvényes piacon, amelyet azóta már több nagymárka is felfedezett magának.
A fal, ami mindenkit helyzetbe hoz
A multitouch vagyis a sokpontos érintés technológiájára épült Living Wall egészen új szintre emelheti a márkakommunikációban rejlő interaktivitást. Ilyen eszközön leplezték le például a Samsung legújabb, Galaxy S10 készülékét, és az Adidas legendás futócipőjének újratervezett változatát is ezen keresztül mutatták be. A teljesítménynövelő cipő minden alkatrészéről lehetett valamilyen fotót, videót vagy tervrajzot látni – a 3D-nyomtatott, beépített saroktámasztól kezdve az energialöketet biztosító középtalpig mindenhez tartozott valami, amit az interaktív falon egyenként is végig lehetett kattintani.
„Gyakorlatilag ez egy korlátlan lehetőséggel megáldott interaktív fal, amely bármilyen rendezvényhelyszínen alkalmazható. Programozóink a megrendelő igénye szerint készítik hozzá az alkalmazást, grafikát tervezünk és gyártunk hozzá, így mindent egy kézben tartva gyorsan és profin tudjuk kiszolgálni ügyfeleinket” – ezt Zsilován Dániel, a Because Agency Art Division részlegének vezetője mondta, aki csapatával egy hordozható, intelligens, interaktív falat rakott össze, amely a jövőben kompletten újraírhatja a rendezvényes kelléktár kínálatát.
Karcsú, sudár, és szinte bárhol elfér
A távolról is látványos rendezvényelem valójában egy három méter széles, két és fél méter magas fal, amely lehet akár fém, fa, műanyag vagy beton is. Ezen a felhasználó érintéssel hívhatja elő a mögé rejtett tartalmat. Az eszközön a hagyományos nyomtatott elemeket animált lézervetített formákkal vegyítik – és teljesen mindegy, hogy milyen fényviszonyok közé állítják a falat, kijelzője automatikusan alkalmazkodik környezetéhez.
A falhoz kapcsolt szolgáltatás két verzióban érhető el. A standard formátumú, előre meghatározott számú interakcióval ellátott típus mellett egyedi igényekre szabható változatot is kínálnak. Utóbbi esetben nemcsak a fal grafikája, de az interakciók tartalma is a márka arculatára szabható, és további animációkkal bővíthető. Így köszönhet vissza a cég összes vizuális bélyege a betűtípustól kezdve a színeken és logón keresztül a márka számára írt játékszoftverig.
Ami máshol a jövő, az náluk a jelen
A cég nem először használja a technológiát látványos kiegészítő szolgáltatásként az általa szervezett rendezvényein. Eseményeiken nem ritka, hogy humanoid robotok fogadják és szórakoztatják a vendégeket, ahogy az sem, hogy karszalag helyett ideiglenes tetoválást kapnak a bejáratnál. A Living Wall azonban a Because Agency saját fejlesztésű eszköze, amelyen saját szoftverrel, saját csapattal dolgoznak, és bárhova kitelepítik, ahol újszerű, informatív rendezvényes díszletre vágynak.
„A Living Wall legjobb tulajdonsága, hogy a célközönség saját akaratából vesz részt egy aktivitásban azért, hogy a márka új és legfontosabb információit megkaphassa”– tette hozzá Zsilován Dániel.