A Tommy Jeans egy újabb Coca-Cola kollaborációt adott ki, melyet egy 1986-os férfiruha kollekciója ihletett. Az új koncepció a 80-as évek darabjait mutatja be modern sziluettekkel és új logóval. A ruházat a Tommy Jeans üzletekben, viszonteladó üzletekben és online is elérhető.
Pulóverek és pólók találhatók leginkább ebben a kiadásban, melyek királykék, piros, fehér, sárga és ég kék színben pompáznak. A mellkasi részen pedig hatlmas Tommy Jeans és a Coca-Cola logó kapott helyet. Az elmaradhatatlan színkombinációból sincs hiány, ugyanis vannak darabok amelyek az ikonikus kék, piros, fehér színt viselik.
„A 80-as években debütált Coca-Cola kollekció merész, kihívó és azonnal felismerhető volt ”- mondta Avery Baker, a Tommy Hilfiger fő márkavezetője.
„Ezen kollekció újratervezése teljes mértékben az eredetire épült. Mindkét márka az optimista és fiatalos szellemet képviseli, miközben egy modern utcai stílust próbálunk megteremteni a következő generációnak.”
A kampány ismerősnek tűnihet, ami azért van, mert tényelg hasonlít az eredeti 1986-os hirdetésekre. Ez nem az első alkalom az utóbbi években, hogy a Tommy Hilfiger megújította egy régebbi kollekcióját.
Via Man of many