Itt vagyok

A Shawn Stussy és a Dior egy limitált kiadású szörfdeszkát hoznak létre

Úgy tűnik, a csúcsminőségű luxusmárkák és a sport újdonság a városban! A házasság a kártyákon az, hogy a luxusvilág legnagyobb neveivel diszpergálták a sportosabb felszerelést? A Dior szörfdeszka segítségével a Stussy újraértelmezte a ház logóját szürke és jégkék színben, és mint mindenki más is elkapja a strand életét. Ez teszi a szörfdeszkát magával ragadóvá, ez egy olyan munka, amely az óceán lényegét hordozza, ahelyett, hogy olyan értékes emléktárgyaknak tűnik, amelyek jobban néznének ki egy köpenyben. A Streetwear úttörője, Shawn Stussy a szörfözés iránti szeretetéről ismert, ezért volt teljesen értelme, amikor Kim Jones, a Dior férfi gyűjtemények művészeti igazgatója együttműködött a márkanévvel egy korlátozott kiadású Dior deszkán, amely a ház logóját hűvös árnyalatokkal emlékeztette a vízre. A Dior szörfdeszka 100 számozott kiadásra korlátozódik, szűk alakban, fegyverként ismert formában, nagy hullámok mozgatására tervezték. Ezek a szörfdeszkák az első olyan márkához hasonlóak, mint a Dior, ezért kivételesek és kézműves mesterien készültek. A korlátozott kiadású darabokat kézzel készítették el az UWL szörfdeszka-gyártó műhelyben, La Rochelle-ben, Franciaországban, mindegyik darab 72 fárasztó órányi kézimunkát igényel. A mesés Dior szörfdeszkák várhatóan mintegy 11 300 dollárért fogják eladni, mivel következetesen összehoznak két szélső stábot – egy tisztelt luxusmárkát és az évtized egyik legsikeresebb utcai ruházatát

dior-stussy-surfboard-split-both

forrás: Luxurylaunches