Itt vagyok

A londoni luxusszálloda egy nagyon boldogtalan vendége panaszlistát írt Range Roverjére, és a szálloda előtt parkolt

Ennek az ügyfélnek bizonyára nagyon rossz tapasztalatai voltak a Buckingham-palota közelében lévő Taj Hotels csoport öt csillagos St James Court-jában , hogy ilyen tettre szánte el magát. Nehéz azonban elhinni, hogy valakinek olyan szörnyű élményben volt része, hogy úgy döntött, hogy a Range Rover-t a szálloda ellen benyújtott panaszok listájával feliratozza, és a „panaszos autóját” közvetlenül a szálloda elé parkolja. A fekete Range Rover-t egy járókelő vette észre, nagy fehér betűkkel, amelyek olyan kijelentéseket tartalmaztak, mint: „rossz vendégszolgálat” és „alkalmatlan menedzsment”, „Ne maradj a Taj Hotelsben”, és számos panaszt sorolt fel. Az autóban ülő személy beszélt néhány emberrel arról, hogy tartózkodásuk során számos problémát szenvedtek.

hotel 2

A szálloda nem kommentálta a tiltakozást, bár a Taj Hotels tudta, ki a vendég. Szörnyű déjà vu lehet, hiszen tavaly novemberben hasonló tiltakozást tartottak a dél-afrikai Fokvárosban, a Taj Hotel előtt. A transzparens nagybetűkkel azt tartalmazta: Ne maradjon a Taj Hotel Fokvárosban. Ugyanaz a panaszlista volt. Valami bűzlik?

hotel 3

Forrás: luxurylaunches.com