Megint virágzik a 80-as évek, és nem is nehéz rácsúszni a témára, hiszen zenében ott a synthwave, a Netflixen meg már évadok óta hódít a Stranger Things, és az emberben rögtön felvillan a kék alapon rózsaszínben úszó neon reklám. Meg aztán ott egy rakat legendás pilóta és ikonná érő autó a rali B csoportból, ekkor kezdődött a DTM aranykora, és talán semmi nem foglalja annyira össze a korszakot, mint a Ferrari Testarossa.
1984-ben jelent meg a Testarossa, ami két átdolgozást is megért, végül több mint 10 ezer darab készült belőle, és ezzel az addigi sorozatgyártású modellek közül az egyik legsikeresebb. Roppant mód kedvelem a restomod műfaját, amikor egy régebbi autóba modernebb hajtás kerül, esetleg a Singer vonala az öregített 964-esekkel. Most épp ilyet készít a svájci Officine Fioravanti dizájnstúdió a Testarossából.
4,9 literes, 180 fokos hengerszögű V12-esén is dolgoznak, hogy beleforogjon a 9000-be. A 290 km/órás végsebesség helyett pedig 320 lett a cél. Hogy biztosabb úttartása legyen, ezért elektronikusan állítható Öhlins lengéscsillapítókkal szerelték fel, és állítható kanyarstabilizátorokkal, valamint versenyspecifikus Brembo fékekkel. Ezért kellett újraalkotni nagyobb méretben az ötküllős felniket, amikre friss Michelin Pilot Sportok kerültek.