Itt vagyok

A Ferrari hamarosan lehetővé teszi, hogy saját versenyautót építsen és versenyezzen egy új interaktív attrakción Legolandban

A Lego iránti szerelmem kisgyermek korom óta nem változott igazán. Az egyetlen különbség az, hogy akkoriban furcsa szerkezeteket építettem Lego kockákkal, és valószínűleg lenyeltem néhányat, és most minden alkalommal izgulok, amikor a Lego bemutat egy új Technic készletet. Az izgalmi szintem azonban a legutóbbi bejelentéssel 10-re tárcsázták. A Legoland California Resort hamarosan új attrakcióval egészíti ki a Ferrarival együttműködésben létrehozott vidámparkot . A Ferrari 2022 tavaszán megnyíló „Build and Race” interaktív attrakciója a maga nemében első számú élményt kínál majd a látogatóknak.

„A Ferrari arról híres, hogy a teljesítmény, az innováció és a dizájn tekintetében egyedülálló autókat gyárt, ezzel mércét állítva a luxus és a kiválóság terén az autóiparban” – mondta Kurt Stocks, a Legoland California Resort elnöke.

lego 2

A látványosság három zónára lesz osztva. A Ferrari élmény a Lego box legénység tagjaival való találkozással kezdődik. A vendégek leülhetnek és megtapasztalhatják a teljes egészében Lego kockákból készült, életnagyságú Ferrari F40 modellt. Az élmény következő zónája a kezdő mérnököké, akik lehetőséget kapnak, hogy saját versenyautójukat építsenek Lego-ból. A Lego autók megépítése után a látogatók a három versenypálya egyikén vezethetik az autót, mindegyik más-más akadályokkal és kihívásokkal, és megpróbálhatja beállítani a leggyorsabb köridőt.

A harmadik és egyben utolsó zónában a látogatók elkészíthetik az általuk épített Lego versenyautó digitális változatát, valamint saját maguk virtuális változatát digitális szkenneléssel. Különböző testreszabási lehetőségeket kínálnak a versenyautó és a versenyző számára. Ha ez megtörtént, a vendégek virtuálisan vezethetik majd a Ferrari legendás tesztpályáján, a Pista di Fioranóban, és versenyezhetnek másokkal.

„A Build and Race élményt úgy alakítottuk ki, hogy a Ferrari és a LEGO minden korosztályának szerelmeseit egyaránt bevonja, a Ferrari azon stratégiájához igazodva, hogy elérje fiatalabb rajongóit” – mondta Rochfort Annabel Rochfort, a vállalat helyfüggő szórakoztatási és esport igazgatója.

Forrás: luxurylaunches.com