Tökéletes képet akarsz készíteni profilképnek? Nincs arra időnk, sem türelmünk, hogy Photoshopban szerkesszük meg a rólunk készült selfie-t, hogy tökéletes csillogásban tündököljünk rajta. A Dior bebizonyítja nekünk, hogy nincs szükségünk effektekre a tökéletes bőr eléréséhez. Az egyetlen dolog, amire szükségünk van az a: selfie-specifikus makeup! Egy felmérés szerint, a 25 és 44 közötti nők, elégedetlenek voltak a bőrükkel, amikor visszanézték a képeiket. A Dior egy mérfölddel a többi kozmetikumgyártó előtt jár, mivel kifejlesztette azt az alapozót, amely biztosítja, hogy tökéletesen fessünk a fotókon.
A márka ’Diorskin Star’ alapozó szétszórja az erős fényeket a bőrön, méghozzá apró titán darabkák segítségével, így egyenletes lesz a fény az arcbőrödön és tökéletesen tündökölni fogsz a képeken. A bőröd sugárzó és hibátlan lesz, de mégis természetes. Az alapozó 16 különböző árnyalatban kerül majd a polcokra. Plusz tulajdonsága, hogy elfedi a bőrpírt és az anyajegyeket is.
50 dollárért juthatunk hozzá a ’Diorskin Star’ alapozóhoz, ami biztosan a nők kedvence lesz, és happy-selfie-k tucatjai árasztják el majd a világhálót. Mi hisszük, hogy az egész mögött az áll, hogy a cég a fiatal hölgyek kedvében akar járni, de nyilván egy ügyesen felépített marketing fogás áll mögötte. Egy olyan márka mint a Dior, okosan észleli, hogy mekkora befolyása van a közösségi médiának a vásárlói döntéshozásban. Akár a selfie-zők táborát erősíted, vagy sem, nem mondhatod, hogy nincs hatása a kampánynak!