Itt vagyok

Változtak a logók a nőiesség jegyében

 

Néhány ismert márkajelzésen szereplő férfialakot nőire cseréltek. Ezzel ünnepelve a nőket.

A legnagyobb márkák világszerte remek fogásokkal köszöntötték a nőket Nőnap alkalmából. Ez inspirálta a Creative Equals szervezetet legújabb akciójukra. A CE célja, hogy támogassa a tehetséges nőket, és előremozdítsa a kreatív iparágak sokféleségét. Ezzel az akciójukkal arra szeretnének rávilágítani, mennyire egyenlőtlen a márkák brandingje a médiában.

Egy beszélgetésen elmondták, ez nem személyes támadás a márkák ellen, csak szeretnék felhívni a figyelmet a nők és a branding kapcsolatára.

Mutatjuk, milyen kreatív képek születtek

pringles-monopoly-equals-iwd-logo0-5aa67af687436__700

pringles-monopoly-equals-iwd-logo1-5aa67afa34f20__700 pringles-monopoly-equals-iwd-logo2-5aa67afeb229e__700 pringles-monopoly-equals-iwd-logo3-5aa67b022695a__700 pringles-monopoly-equals-iwd-logo4-5aa67b065ab55__700 pringles-monopoly-equals-iwd-logo5-5aa67c370bfe9__700 pringles-monopoly-equals-iwd-logo6-5aa67c387da70__700

via: Bored Panda