Itt vagyok

POST for RENT

Share on FacebookShare on LinkedInTweet about this on TwitterShare on TumblrShare on Google+Pin on PinterestShare on Reddit

 

A Red Bull rendezvényein és szponzorációs együttműködésein
tanulta meg a szakma alapjait, három éve pedig nap mint nap
influencerekkel foglalkozik. Hatékony influencer kampányokról, a
Post for Rent építkezéséről és inspirációkról is kérdeztük Varga-
Szilágyi Zsoltot, a Post for Rent operatív vezetőjét.

Csiszár Gergővel, a Post for Rent ötletgazdájával és ügyvezetőjével
gyerekkorotok óta jó barátok vagytok, és sok projekten dolgoztatok is együtt.
Végül az influencer marketing lett az a terület, ami meghozta az áttörést
számotokra. Mi fogott meg a Post for Rent ötletében?

Az első perctől fogva hittem a Post for Rent ötletében, mert azt láttam, hogy nagyon
jó dolgok történnek az influencer piacon és szükség van egy olyan automatizált
platformra, ami egyszerűbbé, gyorsabbá és átláthatóbbá teszi az influencerekkel való
együttműködés folyamatát az ügyfelelek és a véleményvezérek szempontjából is.
Mint minden termékfejlesztési folyamatban, természetesen nálunk is felmerült
számos kérdés és nehézség menet közben, de örülök, hogy ezeket mindig meg
tudtuk oldani és utólag visszagondolva ezek kellettek is ahhoz, hogy ma itt
tarthassunk.

Mi a helyzet most? Hány influencerrel dolgoztok együtt és milyen
eredményeitekre vagytok a legbüszkébbek?

A Post for Rent platform indulása óta több mint 3.400 sikeres kampányt
menedzseltünk le az oldalon keresztül, amely során több mint 4.200 egyedi tartalom
született, de egyre inkább szélesedik ki az influencer marketinget alkalmazó cégek
köre itthon és a nemzetközi piacon is. Jelenleg 16 országban vagyunk jelen és
összesen 30.000 regisztrált influencer szerepel a rendszerünkben. A platform mellett
ügynökségként is működünk, ez eredetileg nem volt tervben, menet közben alakult
így, de örülünk neki, mert így még több lehetőséggel tudunk élni a magyar piacon is.

Tavaly novemberben nyitott az új irodátok Londonban. Stratégiai lépés volt a
helyválasztás?

 
Londonban van Európa egyik legnagyobb influencer marketing központja számos
fontos, világszínvonalú céggel, akiknek jó a közelében lenni. Londoni partnercégünk,
a Hello Management jól ismeri a helyi viszonyokat és világszinten is nagyon képben
vannak az aktuális piaci trendekkel és lehetőségekkel, tudásuknak köszönhetően az
USA-ban, az Egyesült Királyságban és Ausztráliában is egyre népszerűbb a
platformunk, ami az automatizált megoldásoknak köszönhetően világszinten is újat
hoz az influencer marketingbe.

Már most nagyon szép sikereket ért el a cég üzletileg, az influencer marketing
iparágban is meghatarázó szakmai szereplővé vált. Hogyan segítitek a
influencerek munkáját?

Hiszek abban, hogy az influencereknek a legjobb barátaink kell, hogy legyenek.
Éppen ezért idén szeptemberben a cégen belül létrehoztunk egy Talent Management
divíziót, ami azzal foglalkozik, hogy a lehető legjobbat hozzuk ki a velünk dolgozó
véleményvezérekből. Mindenkinek abban segítünk, amire szüksége van, ez
egyénenként változó. Az eddigi tapasztalataink alapján fontosnak tartjuk az
edukációt, és szeretjük, ha a velünk dolgozó partnereink tudják: mindenben
számíthatnak ránk és azonosak a céljaink.
Az én szememben minden influencer egyenlő, hiszen a nap végén az az adathalmaz
fog számítani, ami a cég fejlődését is megdobja, ami biztosítja a technológiai
növekedést és amilyen irányba egyénként tartunk. Technológia és személyes
kommunikáció – ez az alapja mindennek.

Hogyan dolgoztok a budapesti irodában, kikből áll a csapat és milyen egy
átlagos munkanap nálatok?

 
Minden napunk más, a pörgés és a változatosság jellemzi leginkább a munkánkat. A
csapatban fejlesztő, grafikus, stratéga, közösségi media specialista, kampány és
talent manager, sales-es, rendezvényszervező, valamint kommunikációs
szakemberek is vannak. A saját területén mindenki profi, ez kell ahhoz, hogy a
legjobbat nyújthassuk az ügyfeleknek, így lesznek teljesértékűek az általunk managelt kampányok.

Képernyőfotó 2018-11-22 - 11.35.57

A londoni irodánkkal is napi szinten együtt dolgozunk,
stratégiai és operatív kérdésekben is folyamatos az egyeztetés közöttünk.

Miből nyersz inspirációt a mindennapi munkádhoz?

 
Nagyon hiszek a csapatmunkában, ezért a csapatunkra vagyok a legbüszkébb, és ők
inspirálnak leginkább. Nálunk mindenki szívesen jön be dolgozni és örömmel végzi a
munkáját. 2015-ben még egy belvárosi, tetőtéri lakásban gyűltünk össze hetente
kétszer kedden és csütörtökön, ma egy 170 négyzetméteres modern irodában
dolgozunk. Három évvel ezelőtt nem gondoltam, – inkább csak reméltem-, hogy
2018-ban itt fogunk tartani. Az elmúlt időszakban bővült a csapat, hiszen elkezdtünk
ügynökségként is működni, de mindig olyan emberekt veszünk fel, akikben érezzük
az elhivatottságot és azt, hogy hozzánk hasonlóan látják, hogy meddig juthatunk el
közösen.

Azt olvastuk, hogy több karitatív kampány mellé álltatok, mesélsz erről egy
kicsit?

 
A velünk dolgozó influencerekkel együtt fontosnak tartjuk, hogy karitatív célokra is
használjuk a közösség erejét és segítsünk azoknak, akiknek szüksége van a
figyelemre. Szerencsések vagyunk, mert az ügyfeleink éppen annyira sokszínűek,
mint a véleményvezéreink, így a segítségükkel többféle jó cél mellett is kiállhatunk.
Az utóbbi években csináltunk kampányt a UNICEF Magyarországnak, a Budai
Gyermekkórháznak és legutóbb a Jamesonnak köszönhetően a Movember
Magyarország Egyesülettel működtünk együtt. És itt nem állunk meg, a jövőben még
több embernek szeretnénk segíteni.

Mit adott neked Budapest?

 
Budapest az otthonom, bármerre is járok a nagyvilágban. Szeretem, hogy pezsgő
nappal és éjszaka is, és mindig olyan élmények érnek itt, amire éppen szükségem
van. Egyszer komoly, máskor szórakoztató, néha meglepő, de soha sem unalmas.

Melyik ügyfelekre vagytok a legbüszkébbek?

 
Minden ügyfelünkre és jól megoldott projektünkre egyformán büszkék vagyunk. Első
ügyfeleink között volt az UBER és a Nike, nekik örökké hálásak leszünk a belénk
vetett bizalmukért, mert ők már akkor is hittek bennünk, amikor mások még csak a homlokukat ráncolták, amikor először hallottak az automatizált, adatközpontú influencer marketing platformunkról.
Minden tendergyőzelmet és jó eredményekkel záruló kampányt sikerként élek meg,
büszke vagyok rá és bízom benne, hogy a jövőben még több ilyen élményben lesz
részem.

Hol látod magad és a Post for Rentet 3 év múlva?

 
Hosszabb és rövidebb távra is tele vagyunk tervekkel, rengeteg álmunk van. A Post
for Rent egyik jelmondta a “dream bigger” és mi őszintén hiszünk is ebben. 3 év
múlva azt remélem, hogy a cég nemzetközi szinten is a top influencer ügynökségek
között lesz majd, sikereink és eredményeink bizonyítéka pedig számos szakmai díj
lesz. Ehhez persze jó ügyfelek és márkák, valamint egy kreatív csapat is kell, akik
mindezt lehetővé teszik.

Share on FacebookShare on LinkedInTweet about this on TwitterShare on TumblrShare on Google+Pin on PinterestShare on Reddit