A 81 éves korában járó Karl Lagerfeld, a divat keresztapja, ismét egy újdonsággal állt elő. A német divattervező, aki a híres divatmárkának névadója és a híres divatházak főtervezője, most egy saját különleges újságot dob piacra, mely napi rendszerességgel fog az újságosok polcaira kerülni, ami a ’The Karl Daily’. Az első szám a ’Haute off the Press’ headline-al jelent meg, a lap főként szarkasztikusan mutatja be a divatvilágot.
Amellett, hogy vele készült interjúk kapnak helyet, lesznek benne meglepő elemek, mint személyes divattanácsadás vendég szerkesztőktől, Choupette (Karl Lagerfeld sziámi macskája), horoszkóp, képregény, időjárás előrejelzés, sporthírek és bulvár.
150.000 példányban adják majd ki naponta, számos európai városban és néhány kínai újságosnál. A napilapban 4 oldal hirdetés lesz különböző Karl Lagerfeld termékekkel, például gyertyák, órák, parfümök és bőrből készült kiegészítők.
[Via – WWD]