Az édes és ízletes Magnum fagylalt, az Unilever készítői megtapasztalják a keserű igazság haragját. Egy hónap intenzív online találgatás után a fagylaltóriás beismerte, hogy a kínai Magnum fagylaltok nem friss tejből készülnek. Természetesen most azzal védekeznek, hogy tejpor és víz kombinációját használják olyan okok miatt, mint a tejellátás stabilitása, a minőségellenőrzés és az exportkereslet; de a fogyasztó becsapott és dühös! A kínai piacon használt anyagok olcsóbbak, mint az Európában ugyanazon márkájú termékekhez használt sovány tej.
Logikus-e az érvelésük, vagy csak egy egyszerű, előre megfogalmazott elképzelés, hogy hagyják, hogy a kínai lakosság foglalkozzon a Magnum valamely vizezett verziójával, mint sok más márkával és egy virágzó másolatkultúrával? Zeng Xiwen, az Unilever globális alelnöke a hónap elején azt mondta a kínai médiának: „11 százalékkal több csokoládét költünk a Magnum termékek kínai piacokra való előállítására, mint az európai piacokra.” ez a kijelentés alig tudta megmenteni az okozott kárt, és a kínai Twitter-szerű Weibo megőrült a kinyilatkoztatás miatt.
Egy felhasználó ezt írta: „Nem veszek többet Magnumot, ha továbbra is olcsóbb összetevőkkel látja el a kínai piacot.” Egy másik felhasználó megdöbbenve értesült az olcsóbb anyagokról, és ezt írta: „Egy Magnum márkájú fagylaltot 7-10 jüanért árulnak, drágábban, mint a legtöbb hazai márka. A Magnum nem éri meg az árát. ” A Baidu egyik felháborodott Magnum -szeretője ezt írta: „Régebben szerettem enni a Magnumot. Miután megláttam ezt a hírt, csalódottnak érzem magam. Nem veszem tovább. ”
Zeng azt is hozzátette, hogy nehéz volt friss tejet Európából Kínába szállítani, „a Magnumot nagy mennyiségben kell előállítani Kínában. Kínából is nagy mennyiségben kell exportálni. Például a Szingapúrban értékesített Magnumot Kínában gyártják. ” Remélem, hogy az Unilevernek sikerül új ízű fagylaltot szereznie, hogy ismét megnyerje a megtört szíveket Kínában.
luxurylaunches.com