Hallottad már ezt a mondást, hogy két legyet üt egy csapásra? A Lufthansa, a legnagyobb német légitársaság valami hasonlót tesz az új “Sleeper’s Row” bevezetésével. A Covid-korlátozások és az utazási tilalmak miatt több üres hely van a repülőgépen. A Lufthansa kifejlesztett egy márkás Sleeper’s Row ülésterméket, amely ezeket az üres üléseket felár ellenében ágy készítésére használja fel. Alapvetően, amit néhányan szégyentelenül tettek, amikor a távoli járatok során egy üres sort észleltek, most már neve és felára is van, mindez a Lufthansa jóvoltából.
A légitársaság új „Sleeper’s Row” opciója augusztus 2 -től érhető el a 11 órát vagy tovább tartó járatokon. A légitársaság sajtóközleménye szerint: „Ez az ajánlat kényelmes párnával, takaróval és matracpárnával rendelkezik, amely Business Class minőségű, így az utasok teljes mértékben ellazulhatnak a fedélzeten, mielőtt elérik végső célállomásukat.” Elérhetősége érkezési sorrendben történik, minden luxusban csak három ilyen luxus ülőhely áll rendelkezésre. A Sleeper’s Row foglalási lehetősége olyan célállomásokra terjedne ki, mint az Egyesült Államok nyugati partvidéke, Közép- és Dél -Amerika, Dél -Afrika vagy a Távol -Kelet, nagyjából 189–271 dollárért.A speciális foglalások nyilvánvaló okokból nem érhetők el, de ez valóban a következő legjobb dolog az üzleti osztályban, és ha szerencséje van, hogy helyet talál egy lényegében nem túlterhelt járaton. A Lufthansa elmondja: „Tavaly év végén néhány héten keresztül teszteltük a Sleeper’s Row-t a Frankfurt-Sao Paulo-Frankfurt útvonalon. Az ajánlat sok pozitív visszajelzést kapott, és nagy volt a kereslet. ”
A Lufthansa új üzleti osztálya nagyobb fekvésű ülésekkel, vezeték nélküli töltéssel, Android táblagépekkel és még sok mással rendkívül ígéretesnek tűnt. Ennek ellenére az alvósor ötlet egy előnyös szolgáltatás, és valóban a következő legjobb dolog a repülés üzleti osztály gazdaságában.
Forrás: luxurylaunches.com