Itt vagyok

A Cadillac és az American Airlines exkluzív utazási előnyökkel lepi meg ügyfeleit

 

A Cadillac és az American Airlines társulása azért jött létre, hogy az exkluzív előnyök széles skálájával lepje meg utazóit. Mint például Cadillac autós reptéri transzfer vagy épp, hogy az American Airlines törzsutasai tesztvezetésre vihetik az új modelleket. A program múlt héten indult, a Los Angeles Nemzetközi repülőtérről. Az American Airlines ConciergeKey program ügyfeleit Cadillac-el viszik a kapukhoz, olyan típusokkal, mint Cadillac CTS, Escalade vagy SRX. Az American Airlines a következő hónapban elindítja a programot a Dallas/ Fort Worth nemzetközi repülőtéren, a new york-i LaGuardia reptéren és a John F. Kennedy nemzetközi repülőtéren, amint megkapják a helyi engedélyeket.

cadillac-american-airlines

Azok, akik tesztelik a Cadillac-et a legközelebbi kereskedésnél (az Amerikai Egyesült Államokban) 7,500 plusz mérföldet kapnak az American AAdvantage számlájukra. Az utazók felfigyelhetnek az American Airlines repülőtereken a következő szlogenere a kivetítőkön. ” Stílusosan utazni a prémium ügyfelek közös érdeke az egész világon” mondta Uwe Ellinghaus, a Cadillac marketing vezérigazgató-helyettese. “Az American Airliness-al való partnerség, (a világ legnagyobb légitársasága) lehetővé teszi számunkra, hogy összekössük az ügyfeleket értékes szállítási előnyökkel. Mindkét márka megtestesíti a vitalitást és az amerikai szellemiséget.

 

Luxury Launches